lördag 1 maj 2010

Lyckad valborg = seg today!!

Ja dåså var Valborg över för iår med. Måste säga att jag längtar redan till nästa år! Det vart en väldigt lyckad dag som började med sminkning hemma hos ElinPelin. När vi nästan var färdiga kom Tommys alundapolare dit, för dom skulle förfesta där lite innan dom skulle gå ner på stan. Men Simone hängde på oss hon! Så runt tio drog vi ner på staden och mötte upp gänget. Innan vi begav oss till Ekonomikum vart det lite sallad/jordgubbsköp och kisspaus uppe på stan. Sen äntligen gick vi till Ekonomikum! En timme försenade men men sånt händer ;) Och det var redan proppat med folk när vi kom! Så underbart att breda ut filtarna och bara sätta sig ner och korka upp flaskan ;) I love it ! Vi hängde där framåt eftermiddan, och sen kom Robin och Daniella och hämtade mig och Emelie så vi åkte hem till mig. Senare grillade vi Mumma! Och fortsatte kvällen hemma i lägenheten! Jag tror aldrig att det varit så varmt ute på kvällen förut, man kunde ju sitta i linne utan att frysa! (Utom Moa då;)) Men underbart var det i alla fall. Folket började droppa av ganska tidigt på kvällen.. alla var väl lite sega eller fulla ;) eftersom man hållt på hela dagen. Men lika seg idag är jag för det.

Imorse när Älskling skulle hämta grillen och tändväskan ode.. som vi hade kvar ute.. så var den borta! Eller tändvätskan var kvar men inte grillen.. och sen upptäckte vi att några hade flyttat på bänkarna, och vi kollade där men ingen grill som var våran. Vi gick en lång vända runt och tjuvkikade på alla grillar men ingen som var våran.. Hatar idioter som inte kan hålla sina händer i styr!! Att man inte vet att man inte tar andras prylar! Så sjukt störda människor det finns alltså! :s

Nej idag ska jag bar mysa ner mig känner jag! :) Orkar inte ta tag i disken än heller känner jag.. blir nog ett senare projekt. Insåg precis att jag måste ju fan plugga till min omtenta oxå som jag har på måndag! Vill inte!

Lägger upp lite bilder från igår lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar