onsdag 26 maj 2010

Onsdag

Jag och Pullan håller på bakar kladdkaka, så där lagom onyttiga på en onsdag. Första gången som jag bakar här hemma sen jag flyttade hemifrån.

Fick lönespec idag, och jag blir så förbannad för den stämmer inte. Jag har fått för lite pengar. Jag tyckte väl att det såg så lite ut först när jag kollade och när jag räknade ihop timmarna så stämmde det inte. Imorgon ska jag ringa till samordnarna och fråga vad dom håller på med..

Så det var ju sådär lagom kul när jag skulle betala räkningar idag kom upp till fyratusen, och då har jag inte räknat med alla andra utgifter som gymkort, Amazings försäkring och typ friskvårdkortet och liknande stuff.. Kul månad :P Jag som hade tänkt att lägga undan massa pengar till sommaren.

Jag hoppas att det är som Bella tror att skatteåterbärningen kommer nu i början av juni ;) Det skulle vara riktigt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar