måndag 3 maj 2010

Seg tjej

Gah vilken seg tjej!

Jobbade ju 16,30-22 igår kväll. En stressig kväll med tanke på att dom fått in en ny vårdtagare på listan som jag gick på, vilket gjorde att det vart såå mkt stressigare. Det gillades inte av mig och Linda som jag jobbade med. Inte roligt när dom man går hem till, till och med känner av stressen.. och man ska ju inte behöva jobba över.. Men vi hade tur vi hann precis ;) Under kvällen ringde Eliin och fråga fall jag hade lust att göra någonting. hahha söta dom är;) På en söndag lixom! Tror det handlade om att ta igen Valborg för vissa ;) hiihi Dumt av mig, men klart jag sa ja! Fast jag hade omtentan, och jag vet att när jag är uppe halva natten klarar Malin inte av att komma upp. Så ja vad tror ni? Jag orkade inte. Vaknade nu istället så där en 4 timmar senare, och fortfarande lika trött.

Nya tag till Augusti får det bli. Det dåliga är dock att det är uppsammlingsdag samma dag som vi drar till Grekland. Så det kommer bli en lång och hektisk dag! Men har i alla fall kollat upp så jag hinner skriva omtentan då. Så det är ju bra.

Till jobbet om några timmar igen då. Samma tid idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar