onsdag 19 maj 2010

Skola

Nu är jag mätt i magen, vi åt precis korv och makaroner på balkongen, som vanligt! :)

Var i skolan i några timmar idag, vi hade handledartid och han tyckte att vi hade kommit igång bra med arbetet. Så det kändes skönt att höra! Efteråt åkte jag till Vägverket och gjorde nytt körkort. Måste säga att jag verkligen hatar de där automaterna som man knäpper kort i. Allring ser så bra ut i spegeln när man sitter där inne, men sen när kortet knäpps så ser det ändå förjävligt ut! Man stirrar så mycket med ögonen. Jag förstår inte hur det bli så! haha Värre blev det ju efter varje kort också, man får ju knäppa tre efter varandra. Aja, tillslut valde jag och tanten i disken ut ett kort. Huvudsaken man har ett körkort. Jag måste faktiskt säga att jag vart lite pirrig i magen när jag skulle gå in där, fick flashback sen man va där innen sist. Ojj så nervös man vad då!! Helt sjukt. Skönt att det är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar