lördag 22 maj 2010

Uj Uj !!

Huvet värkte som satingen när jag vaknade idag.. men då gjorde jag som jag brukar, drack massa vatten och tog en alvedon sen gick i säng igen. Då brukar det släppa och det gjorde det även denna gång. ;) Men segheten kan man väl inte bli av med men haha det är självförvållat.

Väldigt trevlig kväll igår, Moa och Niklas och Elin kom över och vi satt på baksidan och drack och spelade lite cubb! Haha fasst vi hade ju lite olika syn på det där med reglerna ;) Men vi vann i alla fall en varsin omgång. Kvällen fortsatte på balkongen:)

Så fint väder ute och Malin har inte ens satt in lincerna för dagen, och ändå ser jag vad jag skriver vilket under! Haha Dags att dra på sig bikinin och sätta sig i solen !!

Sen får vi se vad dagen bjuder på. Roger ringde och sa att han ville bjuda på lite grillning! Sötis ponken där. Så grillning lär det väl i alla fall bli lite senare! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar