onsdag 12 maj 2010

Fart och fläkt!

Så var det sängdax för idag med. Den här onsdagen har bara svischat iväg känns det som fast har ju i och för sig hunnit med en hel del. Började med att träffa gruppen i skolan där vi hade handledartid med vår handledare. Sen började vi lite smått på arbetet. När vi var klara begav jag mig till Nautilus där jag träffade Elin. Vi sprang mest idag! Så skönt det känns efteråt, man känner sig så duktig! På vägen hem hämtade jag upp syster för vi skulle sola hade vi bestämt. Men innan de så åkte vi hem en sväng och käkade lite middag. Sen promenerade vi ner till Solpalatset. Ofyyyy så varmt det blev efteråt!! Haha

En svalkande dusch på det var så skönt! ;) Avslutade dagen med en snabbis upp till Gränby där jag införskaffade mig två ramar.. alltid nått kul att komma hem med!

Det har varit underbart väder idag! Så skönt att äntligen kunna gå i linne ute utan att frysa! Och sitta på balkongen och njuta av hettan ;) Så här skulle det vara året om tycker jag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar