fredag 21 maj 2010

Fredag

Sitter på balkongen och njuter i solen, fast nu precis gick den visst i moln, med mitt roliga arbete. Jag har suttit hela förmiddagen och försökt skrivit och än så länge har jag bara fått ner drygt en sida. Det är så svårt när frågan är nästan exakt densamma som förra gången och då fick man underkänt. Så vet inte hur mycket man ska skriva om.. Har även suttit och hjälpt mamma med hennes fältuppsats som hon hade inlämning på idag. Ojoj vilken tur att jag läste igenom den säger jag bara ;) osammanhängande meningar och felstavningar:D Men det kan inte vara lätt när det var många år sedan man satt i skolbänken! Så hennes fina döttrar fick rycka in!

Elin ringde precis och frågade ifall hon fick komma förbi en sväng! Och självklart sa jag ja! MYSIGT:D

Jag och Mange som skulle träna idag men det känns som att klockan hinner rinna iväg alldeless för snabbt! Inte bra.. måste hinna upp till Gränby och systemet en snabbis också! Införskaffa sig något gott till kvällen! Så länge som jag varit partysugen nu alltså:D wiiww

Det känns nästan som lörda idag bara för att både jag och Mange har varit hemma hela dagen, så det blir nice för då kommer helgen att kännas längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar