torsdag 13 maj 2010

Onsdag

Äntligen har Amazing slutat löpa efter sådär en och en halv vecka.. skulle inte förvåna mig om hon börjar nu i helgen igen.. måste få ett stopp på det här! Jag och Älskling har bestämt oss för att åka till en vetrinär i nästa vecka och fixa Ppiller till henne. Det lär nog inte bli några kattungar av den här sommaren i alla fall, vi kommer antagligen vänta till nästa sommar. För det spelar ju ingen roll om hon är 1 eller 2 år när hon blir mamma. Jag tror det blir skönast så för oss också eftersom det kommer att bli så mycket jobb med kattungar.

Sitter här i Manges kläder, måste säga att killkläder är rätt sköna alltså, jag vill inte byta om nu ;) Men det ville tydligen han.. haha ska säga att han kan ta mina kläder ;)

Nej nu är det frullerulle som gäller! Jobbar 15-22 idag så jag ska ta väl vara på förmiddan! Tro mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar