måndag 17 maj 2010

Godmorgon!

Så var det ny vecka åter igen. Jobbat fyra dagar i rad nu så skönt med lite ledighet från jobbet, fast det betyder ju inte att jag får sitta hemma och lata mig eller.. nej nej har skolan att tänka på också. Träffa gruppen klockan 12 idag, så jag har suttit nu hela morgonen med min bok och försökt tagit mig igenom den. Kommer nog inte hinna skriva någonting med bra alla fall att jag läst. :) Idag börjar omtentan på delkurs 3 med. Jag kommer att ha en vecka på mig att skriva om den på. Kul Kul som att jag inte har massa annat plugg att tänka på just nu. Känns som att det är massa saker runtomkring. Längtar som satan till den 3Juni. Sommarlov! Från skolan;)

Den 29maj är jag och Älskling bjudna till Nathalie som tar konfirmation som vi tänkte gå på. Det är Manges lillasyster för er som inte visste. Det ska bli kul, haha längesen man var på sånt, ojoj sen jag själv konfirmerade mig var väl en 6 år sedan. Fuck vad tiden går alltså! Fast det kommer bli en lång resa dit eftersom hon bor i Vanghärad (kan inte stavningen) fast själva konfirmationen ligger i Trosa har jag för mig. :) Så det blir till att gå upp i tid ;)

Nej nu måste Malin tillbaka till sin bok, innan det är dax att bege sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar