måndag 17 maj 2010

Måndag och sommarvärme!

Åkte till skolan till klockan 12 idag, träffade tjejerna i gruppen och satt där några timmar med arbetet. Efteråt åkte jag ner och ställde bilen vid ån, ich gick och mötte Älskling som precis hade varit på vallideringsmöte. Vi njöt ett tag i solen och strax därpå kom Roger ner och Bella hade åkt förbi med bussen och sett oss så hon kom fram och pratade. Ojoj säger jag bara så magisen har växt! :D Nu är det nära vännen! Tillslut kom Elin Pelin som jag väntade på och när hon väl kom så vart det Glass i stora lass vid ån! Så underbart härligt väder! I love it!

Bilen gick ut och jag var tvungen att fara hemåt, men hämtade upp Älskling först som ville en snabbis till Gränby, han skulle kolla på vårjacka, hittade en snygg på MQ men den kostade skjortan ;) hehe så han får vänta på sommarjacka ett tag till. Nu håller vi på lagar lite käk och sen är det dax att öppna böckerna igen. Måste nämligen skriva klart min text till resultatet till i morgon. Hua sån ångest..

Endast ett extrapass denna vecka! Måste tänka på skolan nu känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar