måndag 10 maj 2010

Massa att göra!

Precis kommeet hem från tha work! Slutade 12,30 men jag hade fått lista fram till 16,30 det hade blivit nått missförstånd, så dom fick ta bort ärenden på mig.

Känns som jag har en massa saker att göra idag, träna, till banken och fixa utdrag, ringa csn-kortet så jag kan aktivera mitt kort, till systemet och egentligen åka till IKEA och byta hyllan som vi köpte igår som var trasig.. så drygt eftersom det vägde bly och knappt fick plats i bilen.. så var det just den som var trasig oxå! gaaah! Och inte minst måste jag plugga! Ska ju ha letat fram två källor till vår gruppträff i morgon! Opps :P

Älskling och jag höll på montera massa nyinköpta saker igår kväll. Haha vi har verkligen inte tålamod för sånt där! Men tillslut fixade vi det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar