söndag 9 maj 2010

Söndagmorgon! Tittar ut och ser att det är trist väder ute, ingen sol som jag vill ha! Usch! Dom sa på nyheterna igår att det kalla Maj vädret skulle fortsätta, så typiskt!

Idag är det som sagt städ/tvättardag hemma hos oss på Strindbergsgatan. Älskling har precis gått ned med första omgången med tvätt till tvättstugan. Är så less på det, vill verkligen ha en tvättmaskin! Då hade jag lätt kunnat hjälpa till och tvätta hur ofta som helst.. Men det skulle ju tyvärr inte få plats med en tvättmaskin här hemma. Jag vill flytta!! Men det kommer att ske snart eftersom att vi kommer få bo kvar här i cirka ett år till innan de börjar renovera om här.

Nu är de frukost som gäller, sen dags att rycka tag i städningen! Kanske om jag hinner, ska jag väl försöka ta mig iväg till gymmet lite senare. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar