torsdag 6 maj 2010

Här händer grejjer ;)

Öjöjöj vilken natt !! Har varit med om bättre.. Kom hem runt ett ungefär och jag kände mig helt okej, tills jag la mig i sängen. Huvudet snurrade och illamåendet kom stigandes upp mot halsen.. Jag gick o la mig på soffan men det vart inge bättre.. Tillslut stoppade jag fingrarna i halsen och då kom de.. Ufff o fy!!!

Vaknade klockan halv åtta av att Mange satt på sängkanten med jackan på sig. Då säger han att han tagit taxi till Ackis i natt för han har haft så ont i armen i flera dagar men i natt hade han inte kunnat sova alls. Då hade han fått tid nu i morse så han skulle säga att han skulle gå när han väckte mig. Så söt nutte, han kunde inte ens sträcka upp armen alls hjärtat mitt. När han hade gått somnade jag om.. klockan ringde väl första gången runt halv nio, men jag snoozade i nån timme ungefär. När jag väl pallrade mig upp hade lektionen redan börjat så jag tänkte att jag kunde åka till skolan när den var slut, för jag skulle träffa gruppen och skriva kontrakt och bestämma schema och sånt.

Kom precis lagom till skolan för träffade tjejerna i gruppen precis när jag kom in och lektionen var slut. Så vi satte oss vid en dator och skrev kontrakt, sen bestämde vi dagar vi skulle ses och arbeta tillsammans.

Jag var så orolig för min snutt eftersom jag ringde honom runt tio när jag vaknat till ordentligt, då hade han fått smärtstillande och lite sånt och jag sa att han var tvungen att ringa fall han blev kvar eller så, så att jag kunde åka upp till honom. Sen såg jag att han hade ringt mig när jag hade varit i skolan. Så jag ringde fort upp men då hade han stängt av mobilen. ojoj, men nu nyligen ringde han i alla fall. Lättnad. Återkommer vad det var för nått, han sa det men minnet är bra men kort ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar