söndag 9 maj 2010

sunday!

Oj vilken dag! Som jag tidigare skrev så har vi haft storstäd idag! Äntligen kan man kalla att lyan är fin igen! :) Det blev dock ingen träning idag, istället tog jag och Älskling oss en vända till IKEA och införskaffade oss lite nya staff till lägenheten! Alltid kul med nya grejjer! Det som står på listan nu är ett nytt matbord och soffa! Men även nytt skrivbord, tvbord och tvbänk är dags att köpa nytt! Kollade runt lite idag och hittade några skrivbord som kan vara intressanta men tvbord måste vi vänta med att köpa eftersom man måste nog ha köpt ny soffa innan dess. Man lär ju veta hur soffan kommer att se ut innan lixom. Men allt kommer inom sinnom tid :) Men jag vet att jag nog vill ha en från Chili har sett flera fina där som jag velat haft!

Linnea och Tobias var på besök en stund idag också. Mycket trevligt, länge sen man träffade honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar