tisdag 25 maj 2010

Tisdag

Var i väg och hämtade ut mitt nya körkort som kommit idag. Där träffade jag några av mina gamla jobbarpolare måste säga att det kändes som att det var evigheter sen jag jobbade på posten och sen jag träffade dem sist, fast det egentligen inte alls var så länge sen. Sist jag jobbade där var i September förra året lixom, men det känns som att jag har gjort hur mycket som helst sen dess.. Jag hade en dröm för ett tag sen att jag skulle jobba några dagar på posten igen och att jag hade glömt bort allt hur man gjorde. haha scary dream ;) Fick nästan lite längta tillbaka känslor. ohhh:)

Efter det åkte jag och älskling och tränade en sväng sen vart det handling på Willys. Dock inte storhandling, det får bli på torsdag när jag har fått alla mina pengar. Jag fick ju bara en liten del idag.

Bara en sesong kvar på VÄNNER nu, nästan lite sorgligt! Det har verkligen blivit som en del i vardagen att ha nånting att följa på kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar