fredag 7 maj 2010

Österby visit!

Har varit i Österby hela eftermiddan. Vi väntade först på att Linnea skulle komma hem till oss för hon skulle åka med ut, vi kom väl iväg efter tre nån gång. Vi käkade Tacos och fikade, och jag tvättade bilen oxå. Så nu är den lite renare i alla fall, men vi får väl an se hur länge det håller. Med tanke på att vi ska åka långväga i morgon! Jag och Pullan tog en raggarrunda runt socknen ;) heheh och rockade till "Ragnar har tagit studenten" hahah ;) Tror en viss person blev lite taggad !!


Haha nånting vi hade väldigt roligt åt: Mammas snuskpinne ;)

Jävla idioter till ungdomar som vi mötte precis nu när vi skulle svänga in här hemma hos oss.. en moped höll på köra rätt in i mig.. Tur som fan att han hann väja annars hade han åkt på stryk!! Och flera ungdommar som sprang fort som fan nästan ut i vägen.. Det såg ut som dom skulle spöa nån eller bråka alla fall, annars tror jag inte de skulle sprungit så fort.. IDIOTER !

Jag var i väg en snabbis och tränade tidigare idag. Sprang fan 35 min, 5km. Känner mig väldigt stolt!! ;)



Min nytvättade pärla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar