måndag 24 maj 2010

Måndag v, 21

Så var det åter ny vecka, som som jag alltid säger, Fy fasen vad tiden rinner iväg! Nu återstår drygt en vecka av skolan. Vi närmar oss med grupparbetet, inte mycket kvar nu så det känns väldigt skönt måste jag säga. Vill bara ta ledigt från skolan nu.

i morse vaknade jag före sex av att solen lös in, helt klarvaken, och det gick inte alls att somna om! Inte ens om jag hade täcket över huvudet.. Sen ringde klockan halv sju och jag var tvungen att gå upp. Jobbet gick fina fisken, inga hinder alls, det kändes verkligen som en lugn och skön dag på jobbet. Sen bar det av direkt mot skolan, skulle nämnligen träffa gruppen vid 12. Lite surt att behöva gå in och arbeta när det är så fint väder ute. Men nu vart det kyligare fast solen skiner ju fortfarande. Attans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar