fredag 14 maj 2010

Fredag

2/2 arbetspass avklarade ;) hihi

Usch blir så less på detta väder! Det gör mig galen.. vill bara ha SOL SOL nuuu!!

Jag vill ha sån där skylt som man sätter på väggen, såg att man kunde beställa från JOTEX som det stod antingen Fånga dagen eller Lycka.. men ska man beställa där så måste man köpa nått mer bara för att överstiga 200 kronor. Som är minsta köpsumman. Helt sjukt men så är det.. Jag vill ha en sån skylt som jag ska sätta över mina ljus i sovrummet. :) Men vet inte riktigt vad jag vill att det ska stå heller, tror det blir en vända till Fullerö, för där hade de sådana skyltar vet jag.

Skulle egentligen ha åkt och tränat direkt efter jobbet idag, men jag känner verkligen inte för det och jag har ju så svårt att komma iväg själv också. Så tänkte att jag få ta mig i kragen i morgon efter jobbet istället. Men har ju faktiskt tränat redan 2 gånger den här veckan så jag har ju nått minimum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar