torsdag 20 maj 2010

Underbara dag!

Äntligen helg för min del!!! (inte rikigt riktig helg men ingen skola eller jobb som jag verkligen MÅSTE åka till) Fram till på Måndag! Så heeeerligt ;) Dock har jag ju en Omtenta som måste skrivas tills dess, som jag inte skrivit ett enda ord på. Men den kan jag ta och skriva på när jag känner för det. :)

Idag har jag jobbat 7,30-15. Så sjukt inte kul att jobba när det är så här varmt ute! Man ser alla som ligger på gräsmattorna och solar i bikinis medan man själv får gå omkring i långbrallor, strumpor!!! skor, och den där varma jobbarskortan.. Usch! Det var väldigt skönt när jag väl kom hem och kunde ta av mig allt det där och sätta på mig bikinin ;) Satt med baby och solade en stund på balkongen, jag köpte hem glass till oss med. Gott och kylande var det..

Hoppas Hoppas att värmen håller i sig hela helgen så man verkligen kan njuta av att sommaren är på ingång!! Kanske ta en vända till Fjälllnora eller Österby? :)

Nu håller vi på lagar lite käk! Spagetti med cornfärs för min del och köttfärs till Mange. Haha tänk när vi får barn undra vad hon eller han vill äta då? Som jag är uppvuxen kanske med tre olika maträtter kanske, då inget duger till ungen(jag och Linnea) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar