onsdag 5 maj 2010

Öjöjöj :O

Precis kommit hem från föreläsning och litteratursöknings lektion. Vi hade tur och fick sluta lite tidigare eftersom det vart upprepade lektioner. Så jag hann med en sväng till Gränby och systemet. Haha Österbybor är så pinsamma och ska glo så mkt. Killen vart ju helt stum mitt i sin mening.. Kan inget annat än skratta inombords. Och ännu värre när en annan österbybo tydligen, systemetkassörskan, jag hade ingen aning om vem människan är, men hon ba börjar prata.. ja men du brukar väl inte vara så där blond? Eller är det syrran det kanske? Jag blev fan lite fundersam så var ju tvungen att fråga vad hon menade, eller om hon visste vem jag var:P Och det visar sig då vara en österbybo som bodde under farmor och hon kände pappa. Lätt för mig att veta, aldrig sett människan förr, verkade som hon blev lite stött eller det kanske var hennes vardagliga sätt. Haha

Aja en ännu värre incident hände på vägen hem.. Ett barn springer rätt ut i gatan :o Jag hinner tvärbromsa, jag får panik!! Mamman skäms och vinkar lite lätt till mig.. öjöjöj vad det hade kunnat sluta illa! Vilken panik jag fick!! Vart helt svettig i nacken.. :S

Nu är det bara tagga om för utgång ikväll då med Beatrice, och kanske hennes vän Tanya. :) SKa bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar