söndag 30 maj 2010

Helg!

Sitter just nu ute i Österby hos familjen, firat morsdag idag med god mat. Har hjälpt mamma med hennes uppgifter också så nu känns det som att jag har pluggat för en hel vecka ;) haha

Igår var jag och Älskling ute på långfärd! Vi gick upp tidigt för att åka till Trosa på Natalies konfirmation. Resan gick av strax efter åtta, och på vägen hämtade vi upp Angelica och Jocke i Södertälje. Det var väl därifrån som allting började gå snett, haha istället för 10 min som det egentligen skulle ha tagit från vanghärad så tog det oss ungefär en och en halv timme att komma fram. Pinsamt! Fast vi vart bara en kvart försenade så vi var tvungna att smyga in i kyrkan.. Efteråt var det motagning hemma hos Natalie i Vanghärad som låg bara ett stenkast från Trosa. Riktigt trevligt var det. Sen åkte vi hemåt igen och taggade om för utgång. Sneare kom Jessica och Pullan också! Kalas vart det och visst det var inte alls mycket folk där men jag hade skit kul ändå! haha massa dans!! :D

I fredas var jag Emelie Elin och Pullan iväg och åkte Eckerölinjen. Riktig trevlig resa, första gången som jag inte kände att båten blev långdragen.. tiden gick så jäkla snabbt! Knappt så vi hann med taxfreen ju ;)

Fartfyld helg som sagt men nu tillbaka till vardagen igen! Fast det är sista veckan i skolan så det känns skönt!

Bilder från i lördas kommer snarast! (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar