torsdag 27 maj 2010

Torsdag

Hellu!!

Sitter i skolan, vi har precis skrivit klart vår lilla del på diskussionen. Imorgon blir det sista sammanställningen och inlämning senast klockan 20,00! ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN klara med uppsatsen, sen är det muntlig redovisning nästa vecka. Troligen blir det på onsdagen. Jag hade tur att redovisningen och testdagen på Hudteraput-utbildningen blev samma dag. Så vi får se hur allting blir, troligen skippas jag utbildningen helt och satsar på den muntliga redovisningen. Handledaren har kollat runt bland grupperna ifall om någon vill byta dag, men det verkar inte som någon vill det.

Nu ska jag hem och lämna bilen sen blir det en prommis ner till staden för lunch med Beatrice! :) Vårt abonemang stängdes av i morse, eftersom att vi har bytt från Telia till Tele 2, som kommer dröjja någon vecka innan det kommer. Så vi kommer inte att ha internet ett tag framöver nu. Hur ska vi klara oss som använder internet dagligen.. Oj Oj spännande!

Ringde i alla fall till jobbet, samordnaren i morse innan skolan och sa att min lönespec inte stämde och mycket riktigt så fattades det 18 timmar. Hon frågade ifall det var okej om dom satte in det nästa månad men jag sa att jag var tvungen att ha dem nu. Annars skulle det bli väldigt knapert för oss eftersom att Mange knappt fått några pengar överhuvudtaget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar