torsdag 29 april 2010

Vilken dag!

Dagen började med jobb mellan klockan 7,30-14,30. Sen åkte jag hem en snabbis och böt om och sen drog jag ner på staden och träffade fin fina Äliiin ;) Vi sprang runt som två galningar och letade kläder! Haha tillslut hittade vi något att ha på oss i morgon! Hann med en vilopaus nere vid ån med glass! Mys! :) Och till och med solen tittade fram lite granna ;) När jag kom hem så var Engla på besök, Älskling var nämlingen barnvakt ;) Han är så himlans duktig med barn.. han har verkligen hittat ett jobb som han passar med. När Matte hade hämtat henne drog vi iväg och tränade lite.. jag fick sån håll på engång när jag sprang.. men höll ändå ut i 20 minuter ;) hihi

Nu är det inte många timmar kvar tills man får korka upp!! Längtar så !!

Men innan dess lite städning här hemma! Älskling sköter dammsugningen och jag tar hand om svabbningen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar