torsdag 15 april 2010

Jobb, träning och bilfixdag ;)

Precis hemkommen från dalbyskogarna och Semlan. Vi åkte ut en sväng och tvättade bilarna lite, gav kanske dock inte bästa resultatet med tanke på att det regnade ute. Ser fram emot bättre resultat en fin vårdag snart!! Tränade tidigare idag och har också hunnit med att jobba en sväng på förmiddan. Vi hann även med en sväng in på Biltema innan vi åkte ut och där fyndade jag en snygg rattmuff som passar perfekt i sommarvärmen;) samt nya ja vad heter det nu då? bilmatta kanske? haha nu ser bilen i alla fall något fräshare ut ett tag fram över!

Imorgon väntar skolan och grupparbete, måste komma ihåg att ta med datan som jag lovade! Usch sen har jag en tråkig jobbarhelg att se fram emot, kanske inte det roligaste men det är ju pengar;) och utan dem kan man inte leva!

Nutte så söt ligger och sover när jag kommer hem.. ska nog krypa ner nu jag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar