onsdag 14 april 2010

Sallad vid ån


Precis hämtat in Amazing som varit ute på vifft. Hon gillar verkligen att vara ute vårt lilla busfrö. Jag var ner en sväng på stan med Linnea. Jag var ju dock uppe på stan mycket tidigare än henne så först gick jag runt lite själv. Nytt hårband blev det och ett par nya skor! Sen när hon väl kom upp på stan så gick vi och köpte varsin sallad på Cupido som vi tog med och käkade nere vid ån. Så underbart solen bara stekte i ansikterna och massa folk var det där. En lite mindre trevlig upplevelse som vi fick vara med om var att det helt plötsligt kom fram tv killar en mörk och en ljus och satte sig brevid oss. Tror dom måste ha tagit nått för ena började taffsa på sitt eget kön och visa kallingarna medans den andre tog på Linnea typ fast hon sa till att han inte skulle röra henne! Dom pratade om dom sjukaste sakerna och matlusten vill jag lova försvann helt! Sen tillslut gick dom, men efter en stund igen såg vi den ena killen och han ställde sig vid ett träd mitt bland allt folk och drog fram pillevinken och kissade inte nog med det skulle han blotta den för allt folk. Stackars de små tjejerna som råkade gå förbi just då! Synd bara att det inte precis då hade kommit en polis. Vi satt kvar en stund och njöt men sen begav jag mig hemåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar