torsdag 22 april 2010

Snöblask och snart sista april!

Det snöblaskar ute! Det är riktigt illa! 22April lixom, hallå det ska ju vara vår nu! Hörde att de sagt att det skulle vara snö/regn blask på sista april me! Så irritrande enda grejjen man lixom sett fram emot.. och när det var så fint väder förra året! gaah. Riktigt skönt att jag hade bilen på jobbet idag btw, hade då inte velat cykla i det här vädret.

Tränade som sagt med Moois igår eftermiddag, kändes riktigt bra faktiskt. Vi blev trötta alla fall;) Efteråt skulle jag ut till Semlan så Moa åkte med mig till Ica Maxi, jag skulle ändå stanna och tanka och ta ut pengar. Sen farde jag vidare ut mot skogarna. Som sagt skulle Robin fixa min bil och vi stod med ett tag men sen åkte vi hem till Emelie. Så kallt och bara stå där när man inte gör nånting, skillnad när man arbetar där inne. Väl hemma bjöds det på god soppa! Och senare bakade Annica kladdkaka som vi åt senare innan jag åkte hem. Mumma!;) Det hade ju börjat snöa då också så det var ett helt äventyr i sig att ta sig hem! Helt sjukt såg knappt nånting alls snön bara yrde. Satt och huttrade fram i 40km på småvägarana.. Men hem kom jag tillslut utan skador.

Just nu sitter jag bara och har ångest över allt plugg. Har verkligen en stark känsla av att hoppa av och bara skita i allt. Men jag ska inte. Måste avsluta nu när jag kommit så långt. Men jag hoppas hoppas verkligen att jag och Emelie kommer in på vår ky-utbildning i höst! Det skulle vara så kul. Pallar inte plugga på universitetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar