onsdag 21 april 2010

Onsdag


Jobbat idag 7,30-11,30 så precis hemkommen. Åh Amazing har börjat löpa igen blir så trött på hennes läten! Hon låter som fan! Tycker det är dags att hitta en kille åt henne, vi hade ju en på g förut men ägaren visste inte när han var könsmogen. Så hon skulle höra av sig senare i vår/sommar sa hon. Så vi får väl vänta och se vad som händer.

Älskling pratade md Roger i telefon nyss och han frågade om jag ville vara barnvakt åt Oliver i morgon kväll medan de hade fotbollsträning. Haha läskigt! Men klart jag vill vara det;)

Träna om några timmar. Ska kolla om Moa skulle träna fall vi kanske kan göra det tillsammans. Hon pratade om det igår i alla fall! Senare ska jag ut till Emelie, hennes kusin ska fixa min bil. Byta kamrem och oljefilter och lite sådant smått och gott. Måste verkligen åka till nån bilfirma och kolla upp det där med däcken. Blir så nojjig varje gång jag ser en polisbil. haha töntigt egentligen men man vet ju aldrig om de stoppar en och kollar bilen. För då skulle jag nog vara körd! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar