måndag 12 april 2010

Jobb med Jonny

Nyligen hemkommen från min biotur med Jonny. Jag hade bokat två biljetter till Shutter Islands och vi skulle hämta ut dem senast halv sex. När vi kommer till bion så vill Jonny se Flickan från ovan istället och därför bestämmer vi för att se den. Den gick på Royal så vi fick bege oss bort dit. Väl inne i salongen en ganska stor sådan, är vi de enda där bortsett från ett annat par. Haha lite pinsamt, men det var inte så konstigt heller med tanke på hur dålig filmen var! Varken jag eller Jonny gillade den, så vill inte rekomendera er att se Flickan från ovan.
Och till råga på allt så missade vi precis tåget så vi fick sitta på stationen en timme och vänta. Men ska inte klaga för nu har jag i alla fall tjänat ihop lite extra pengar till nästa månad när man får ut så lite från csn. Men Bella berättade idag att om man hade deklarerat nu så skulle man få tillbaka pengarna på skatten i början av juni och det kan ju inte komma lägligare tycker jag.

Nu ska jag och älskling som fortfarande är i duschen se på Vänner innan det är sängdax. Imorgon jobbar jag 7.30-12.30. Jag har inte jobbat på en vecka så det ska faktiskt bli lite roligt att komma tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar