tisdag 13 april 2010

Sleep time

Nej gott folk nu ska Malin sova. Var ju uppe såå tidigt idag eller vaknade i alla fall klockan sex av att älskling skulle upp och jobba! Egentligen ska jag till skolan i morgon och vara med på ett grupparbete som vi egentligen skulle gjort redan igår. Men eftersom ingen i gruppen hade läst boken så kunde vi inte svara på frågorna. Men omotiverad som jag är har jag ju inte ens köpt boken än, så det känns bara så dumt att gå dit i morgon igen och fortfarande inte kunna komma med nånting vettigt att säga. Känns som att jag bara kommer dumförklara mig själv om jag går dit eftersom alla sa att man skulle ha läst till i morgon. Så jag tror jag kommer att hoppa det faktiskt och kanske köpa boken senare om jag märker att jag kommer att behöva den till hemtentan som vi ska få nästa vecka. Men kanske ändå ska ta en sväng till skolan alla fall för det pratades om att vi skulle få tillbaka våra gamla tentor från förra delkursen. Inte för att jag förväntar mig så mycket vad det gäller den men kan ju vara kul och veta om man måste plugga till omtentan eller inte. Duktiga Malin huuuu.

Kollade nyss på lite Vänner avsnitt med baby, vi håller på kollar på alla avsnitten och det är en del. 10 säsonger. Men de är så sjukt bra, man garvar i stort sett hela tiden ju! Skönt gäng alltså! ;)

Nej nu Natti Natti !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar