söndag 25 april 2010

Plugg..

Äntligen så har jag tagit mig i kragen vad det gäller pluggandet. Har lyckats få ihop en sida så länge. Man skulle skriva mellan 5-6 sidor med 1,5 radavstånd, så just nu känns det faktiskt inte så omöjligt. Skööönt! Har ju hela dagen i mrogon och halva på tisdag på mig också. Sen har jag ju en omtenat som jag ska skriva den 3 Maj som jag också måste ta tag i och plugga på. Men just nu tar jag en sak i taget. Lugnast så!

Mange och jag satt och pratade lite om jobb och sånt. Vi kom eller jag rättare sagt kom fram till att vi knappt kommer se skymten av varandra i sommar. Han kommer jobba på dagis måndag - fredag plus varanan helg hos Lena. Troligen blir det ju dom helgena då jag inte jobbar. Plus att han ska jobba kväll onsdag-torsdag och inte nog med det kommer han att ha fotbollsträning i vardagarna med. Vi kommer ju aldrig ses. Han kommer ju totalt vara ledig 4 dagar på en månad och som jag nämnde det är lördag-söndag ojämna veckor.. då jag tror att jag jobbar. :( Boooring! Det kommer garanterat att bli en jobbig sommar!

Jag lyckades i alla fall övertala min baby om att käka pizza idag! Mumma! Haha han hade tagit fram korv till idag egentligen men nej tack! Pizza ja tack ;) Jag var till och med sugen på det redan igår, men då blev det ju inget fyllekäk. Då vart det bums i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar