fredag 16 april 2010

Fredag

Väldigt imponerad över dagens grupparbete! Första gången under hela delkursen som vår grupp var klara i tid! Innan utsatt tid till och med! Skulle hämta ut min tenta nu när jag ändå var i skolan, men först när jag var och kollade om hon Agneta som man skulle hämta ut tentorna hos så var hon inte där. Sen efter grupparbetet så glömde jag ju såklart bort det. Kom på det sen men antog att hon inte kommit tillbaka än så jag får väl åka tillbaka till skolan lite senare. Måste ju veta om jag fick underkänt så jag kan anmäla mig till omtentan den 3maj.

Älskling kom precis hem glad i vågen över att han hade fått ett nytt jobb, personlig assistent till en kvinna här i stan. Tråkigt nog lyckades han ju få varannan helg och de helger som jag inte jobbar.. så värdelöst! Vi kommer aldrig kunna göra nånting tillsammans.. Men men det löser sig väl förhoppningsvis.

Nu ska jag ta och laga lite lunch till mig och älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar