fredag 16 april 2010

Dag med Semlan

Oj det känns verkligen som att den här dagen bara har svichat iväg! Först hade jag ju som sagt grupparbete i skolan och senare på eftermiddagen kom Semlan hit och sällskapa medans vi skulle komma på nått roligt att göra ;) Hade det varit fint väder hade vi ju kunnat gått ner på stan och satt oss men vädret lockade inte det minsta för det idag. Tillslut beslutad vi oss fattiga som vi är att åka till Fullerö en sväng! Och tur att vi inte gick ner på stan i alla fall för precis när vi satt oss i bilen började det regna och lite senare även hagla! Huaamig! Efter en liten visit på Fullerö blev det traditionella IKEA! Fast måste säga att nu var det faktiskt ett tag sen vi var där. Alltid lika kul att gå och kika men man blir ju så sugen på att shoppa loss när man är där! Men denna gång kom faktiskt hör och häpnad båda två ut därifrån tomhänta. Men vi fick i oss ett gott mål mat i alla fall ;) Mumms:D Sen skyndade vi oss till Media Markt för att se om de hade öppet och vi hade tur, så vi kilade in för Emelie skulle köpa ett USBminne. Och avundsjuk måste jag säga att jag är nu för hon köpte ett grymt sådant! För det blinkar när man lyssnar på musiken:O Så när jag får lön så ska jag nog oxå passa på att köpa ett;) Hihi Fast jag nyligen köpte ett där, men mitt är inte alls lika coolt längre..

Har hunnit med att kolla lite grann på Talang med och det är ganska bra faktiskt ;) Men nu blir det nog lite filmmys med Älskling min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar