måndag 12 april 2010

Härligt väder!

Solen skiner ute så underbart! Jag bara älskar den här årstiden när snön smälter och värmen kommer och man vet att sommaren är på väg! Lovely ;)

Älskling sitter ute på balkongen och läser ska nog gå och göra sällskap snart tänkte jag innan jag ska iväg och jobba lite. Ikväll blir det bio med Jonny en kille jag jobbar med. Längesen nu som jag jobbade med honom.

Var i skolan tidigare idag. Jag var helt säker på att det var föreläsning men vilken tur att jag kikade i almenackan innan jag drog iväg för tydligen så var det grupparbete. Kommer till skolan och nästan ingen är förberedd. Så det blev ingenting gjort, utan vi fortsatte på det som vi skulle gjort förra veckan då jag inte var med. För jag var och gjorde min första tatuering! :)

2 kommentarer:

  1. MALIIIN! hihihihi! Blogg? Kul ;) nu ska jag ha massa koll på dig ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja kanske inte rikigt min stil men va fan man måste väl testa ;) Får se hur ofta jag kommer att orka skriva! ;)

    SvaraRadera