lördag 24 april 2010

Gymnastikuppvisning i Alunda

Åhh så duktiga mina små söta tjejer Moa och Julia var idag på gymnastikuppvisningen. Men stackars Moa var inte alls glad efteråt och när jag hörde varför förstår jag henne. Ofta man som ledare säger en sådan sak till ett barn!! Vad är det för pedagogiskt lärande?? Men huvudsaken vi tyckte att dom var jätte duktiga! Tyvärr vart det inga bra bilder eftersom det var så mörkt i lokalen.





Efteråt åkte jag hem igen och stannade på Gränby en sväng. Köpte lite smått till kvällen. Var bara tvungen att ha något nytt!! Nu håller jag på färgar håret, Mange hjälpte mig lite grann men känner på mig att det kommer bli lite missar den här gången. Men isf får jag göra om det till nästa helg bara.

Bussen ut till Alunda går 18.18 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar