fredag 23 april 2010

Fredag

Kom precis hem och är helt slutkörd känns det som. Först vart det träning med brudarna mina. Efter det tog vi en vända till Subway och käkade, haha ovanligt. :P Sen tog vi en vända till bildemo och kollade kamremskåpa till min bil som jag tydligen inte hade. Kollade samtidigt vad det skulle kosta med nya sommardäck till bilen. Tydligen skulle det gå på ungefär lika mycket som pappa hade kollat upp i Österby. Så jag ska prata med honom sen om vad han tycker är bäst. Vi hann med en sväng till biltema också. Införskaffade lite mer prylar till bilen. Avslutade dagen med Gränby och systemet. Där träffade vi på Jossan och barnen en snabbis. Så söta! ;) Och nu känner jag bara stressen över plugget stiga upp över hjärntinningarna.. huaamig. Måste ta tag i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar