måndag 26 april 2010

Måndag

La precis på luren med Semlan. Massa talky talk ;) Imorgon har jag Emelie och Elin planerat in att vi ska gå på vårt första pass. Basic Aurobic tänkte vi testa på! Vi tänkte det är väl bäst att börja med något lite lättare.. och ta tyngre pass med tiden sen! Vi får väl se hur det går :)

Idag har jag haft en riktigt pluggardag. Började redan i morse fast har ju tagit lite uppehåll emellan åt, men har faktiskt lyckats få ihop nästan fem sidor. Så tur att jag har till i morgon klockan fem på mig! Har hunnit med lite solning på balkongen också! Underbart väder har det varit. Hoppas Hoppas att det håller i sig till Sista April! Men det stod faktiskt på yr.no att det skulle vara sol!! Så jag håller tummarna ;)

Fick lönespec idag och pengarna rullar in på kontot i morgon och jag måste faktiskt säga att jag blev förfånansvärt glad! Trodde inte att jag skulle få så mycket! :) Men vi får väl se om jag blir betalningsskyldig sen bara för att jag har tjänat mer än man får. Jag tänkte på det att om jag ska plugga i höst med så kanske jag ska skippa att ta lån och bara ta bidragsdelen, eftersom att jag ändå jobbar ganska mycket. Men vi får se hur allting blir först i höst och vad jag kommer in på oså! :)

Har varit på sånt bra humör idag ;) Måste nog vara för jag har lyssnat på så skön, rolig musik haha = svensk musik alltså :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar