tisdag 13 april 2010

Tisdag

Precis hemkommen från jobbet. Så skönt att sluta tidigt en sån här vacker dag! Var in och pratade med planeraren nu innan jag åkte hem och berättade hur jag kunde jobba under midsommarhelgen. Så det känns skönt att ha det avklarat så jag slipper gå och grubbla på det och vara orolig att jag ska behöva jobba den helgen. Fast nu sa jag att jag kunde jobba några timmar på midsommarafton i alla fall. Det lät som att jag skulle få jobba mellan cirka 70-80% i sommar i alla fall. Jag sa att 70% lät lite lite och det kunde hon väl hålla med om, men hon skulle föröka få ihop ett bra shema alla fall.

Älskling ringde precis han hade fått sluta tidigare så jag ska åka och träna med honom snart. Skönt att träna lite efter all dricka efter helgen + i torsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar