onsdag 14 april 2010

Godmorgon.

Godmorgon Godmorgon! Nyss vaknat och ser ut genom fönstret och vad ser man? Jo solen skiner och det låter som om någon klipper gräs! Sommarkänsla! Men tyvärr så var det där med gräsklippningen inte riktigt sanning, för det var vår fastighetsskötare som blåste bort löven med nån maskin.

Jag hoppar skolan idag i alla fall. Känner som sagt att jag inte kommer kunna bidra med så mycket och tror ingen i gruppen kommer att gilla att jag bara glider med på en räkmacka. Men måste säga att det var otroligt skönt att få sova till halv tio!!

Idag kommer pappa troligen förbi också och lämnar våra blommor som mamma tog hem förut för att hon skulle omplantera dem. Sån ångest jag haft över fönsteret när dom varit borta, hatar när det ser så tomt och naket ut. Så skönt att jag får tillbaka min kära blommor idag! Sen kommer det nog bli jätte fint eftersom jag och älskling böt gardiner i vardagsrummet häromdagen, så nu kommer det nog se jätte vårigt ut. :) Hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar