tisdag 20 april 2010

Alltiallodag!

Vilken dag det blev. Vädligt mysig dock. Igår efter jobbet blev det vin-umgängesmys med brudarna. Trötta tjejer men timmarna rullade iväg i alla fall och klockan blev väl en halv fem innan vi kom isäng. Och jag skulle upp vid nio för att jag hade föreläsning i skolan. En väldiiigt trött Malin vaknade av väckarklockan! Usch men till skolan kom jag hör och häpnad. Men när jag kom till föreläsningsalen visade det sig att ingen var där, så jag och en annan i klassen fick springa runt och leta reda på vart vi skulle vara. Tillslut hittade vi rätt och det visar sig att salen är pytteliten och jag fick stå halva föreläsningen innan jag kunde hämta in en stol. Oproffsigt värre. I rasten hämtade jag ut tentan från förra delkursen och precis som jag anade var jag underkänd. Även fast jag visste om det så vart jag väldigt besviken och pallade inte vara kvar till den andra föreläsningen som vi skulle ha på eftermiddagen. Så istället gick jag ner på stan och köpte med en Cupidosallad och begav mig hem till tjejerna, som satt och åt frukost när jag kom tillbaka. Vi skulle komma på något att göra hade vi bestämt vilket tog några timmar men tillslut begav vi oss ner till staden och vi hamnade nere vid ån. Utan sol satt vi och huttrade, de med en varsin sallad och jag med lite annat gott. När vi frös så mycket att vi inte kunde sitta kvar bestämde vi oss för att köpa lite ansikts och hårinpackningar och åka till Nautilus och spaa lite ;) Väl sagt och vi åkte till Nautilus. Mycket rooooligt hade vi! :D Efterrätten blev mcdonalds och deras smarriga glass!! Mumma!

Nu sitter jag här och väntar på att hammarbymatchen ska vara slut så Älskling kan komma hit och kika på lite film med mig. :)

Bjuder på lite bilder från gårdagen och vår trevliga spaafton på Nautilus!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar