söndag 18 april 2010

Söndag

Puh vilken dag.. Hur mätt som hellst efter vår goda middag som bestod av korv och klyftpotatis och sallad till det. Jobbade dag idag 7.30-16.30 och säga vad man vill men ibland blir man bara så less.. fattar inte hur man kan orka hålla på. Jag tycker man kan göra sitt eget jobb och skita i andras! Aja efter en låång dag på jobbet hämtade jag upp Älskling på vägen till gymmet. Inget flyt i träningen alls idag. Sprang knappt nånting men gjorde i alla fall maskinerna någorlunda bra! Vart dock inte så trött som jag borde ha blivit. Nya ryck nästa vecka säger jag bara !

Pratade med pappa nyss i telefonen och han hade vart snäll och kollat upp vad nya däck till bilen skulle kosta i Österby, fast han tyckte att jag skulle söka på däckfirmor i här i stan och åka och kika om jag kunde hitta nått bättre. :) Om inte så tar jag i Österby. Som han sa troligen är mina båda framdäck ej godkända och det skulle bara vara onödigt att bli stoppad. För då skulle jag troligen få körförbud och böter.. Onödigt Onödigt ! :) Vill ju kunna köra i sommar lixom;)

Nu ska det bli så skönt att lägga sig i sängen och kolla på nån film kanske när Älskling kommer ut ur duschen. Det tycker jag att jag förtjänar! hihi :)

2 kommentarer:

  1. Inte mycket vi ses på jobbet käre vän. Men lika mysigt varje gång vi väl ses ;D ! Love love

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet så trist! Ingen att snacka skit med:( Ja men klart det är baby;)<3

    SvaraRadera