tisdag 13 april 2010

Invigt sommardrinken på SALT

Nyligen hemkommen från staden med Elin. Härligt Härligt! Först satte vi oss nere vid ån och bara njöt av solen innan vi kom på den briljanta idén att invida SALT. Fast jag måste säga att jag osäker om det fortfarande heter så för tyckte jag såg en skylt där det stod nått helt annat. Men jag säger i alla fall SALT för då vet jag vad jag pratar om. Vi beställde varsin smarrig drink och satte oss i de härliga utemöblerna! Det slutade med att vi tog en till! Underbart värre! Men tråkigt nog försvann solen ganska snabbt bakom husknuten. Men vi fick oss en liten underhållande stund med att kika på några dårar som skulle åka på surfingbräda nerför forsen.. såg en aning roligt ut och inte minnst sagt jävligt KALLT !!

Nu är i alla fall sommardrinken på SALT invigt för iår ;) Me like!





2 kommentarer:

  1. Hellouu!
    What neej :D den inställningen har inte jag. Jag brukar bara skriva beatrisi.blogspot.com... ;) Inte brukar det komma upp automatiskt för mig inte :) Men jag har sett att andra har så :O Vet inte hur man gör faktiiiskt. PUSS! Du jobbar imorrn huh? 07-15 för min del. SES!

    SvaraRadera
  2. Okej. Hmm okej, jaha då kanske det inte är så. :P haha jag får prova mig fram helt enkelt. För vill ju att bilden ska synas som man har med i inlägget på facbook. ;) Nej men gumman, jag jobba inte i morgon:/ Men på torsdag! Du? :D Puss!

    SvaraRadera