torsdag 4 november 2010

Willys!

Jag och Mange var och pantade och handlade på Willys tidigare idag. Vi hade fyra stora IKEApåsar fulla med burkar. Men fick knappt över hundringen.. men det var många burkar som man inte fick nånting för också. Bra penningar till sparburken som ska gå till resan! ;) Vi har flera tusen där nu, så det är ju jätte bra att man har en ordentligt sparsam karl !

Handlingen då bestod av massa frukt och sallad till mitt som sagt nya liv, haha :D Så ikväll till Robinson, istället för chips och godis som det brukar vara, ska jag göra iordningen en god fruktsallad! Mumma :D



Jag är så TAGGAD!! Men det kommer minst sagt att bli tufft ! Jag som är sån godisråtta.. känner ju suget varje dag! Men nu jävlar så ska det bli ändring på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar