torsdag 18 november 2010

Lycklig !

Jag blir så glad när jag ser framsteg.. Det är en bra bit kvar tills jag når mitt mål men fortsätter det så här i den här takten så kanske jag trots allt lyckas nå mitt mål tills vi åker till Gambia. Vilket det är 1,5 månad kvar till.

Jag var och tränade nyss med Mange och kunde såklart inte låta bli att ställa mig på vågen. Till min stora förvåning och lycka hade jag lyckats gått ner 3,9 kg! På två veckor som jag har hållt på i. Happy Happy! :D Tycker dock inte att det syns på min kropp det minsta, men det kanske kommer och syns sen förhoppningsvis!

3 kommentarer:

  1. Duktig du är gumman!

    SvaraRadera
  2. elinpenispelikanusstönuspippaanus19 november 2010 kl. 12:25

    Jävlar i havet hjärt! inte behöver du satsa på nån GI metod, du verkar ju ha en fantastisk Malinmetod ju ;D Hejja Malin, du är så duktig!!!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket hjärtisar!<3 Jaaaha jag menar det;) Det här med att sluta äta godis/chips/kakor metoden funkar ju galet bra!.. :D

    SvaraRadera