måndag 15 november 2010

Ensam hemma

Så tråkigt att vara ensam hemma, så tråkigt att inte ha någon att prata med, att bara sitta tyst för sig själv. Visst jag har väl Amazing Grace men vad är hon till för nytta? Hon kan ju ändå inte svara så man förstår henne.. haha. Nej nu var jag taskig.

Nej datorn är allt ett bra tidsfördriv men nu ska jag övergå till tven tänkte jag. Kura ner mig lite! Skulle gjort det för flera timmar sen, men har helt enkelt blivit fast här.

Jag är så avundsjuk på alla som åker eller ska åka till Thailand. Känns som hur många som hellst man känner drar iväg dit. Jag som också vill! Har ju åkt dit vid den här tiden de två senaste åren, men iår blir det tyvärr inte så. Pengarna räckte inte rikigt till så därför får vi nöja oss med Gambia! Eller vadå nöja oss? Nej, men det jag menar är att jag så gärna vill åka till Thailand ÄLSKAR det landet, det är hur underbart som hellst, så vackert! Tänk att ha kommit hem till julen brun och fin! :) Men nästa vinter då jäklar då ska vi bannemig åka dit! Men tror säkert att Gambia kommer minst lika spännande, Afrika lixom! Kanske inte lika mycket shopping men istället kommer vi väl att kunna göra olika utflykter och se landet! Angelica och Jocke är ju där just nu, så få se sen vad dom säger om resan när dom kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar