torsdag 11 november 2010

Torsdag

Idag höll jag på försova mig, tur som fan att Mange vaknade till klockan fem och sa till att jag var tvungen att gå upp! Jag kommer inte ens ihåg att jag stängt av klockan en halvtimme tidigare så det blev fart på mig kan jag lova, min buss gick ju nere från vaksala halv sex! Men som tur var så hann jag i alla fall ;) Efter jobbet så skulle jag göra mitt kodningsprov och det gick ju inge vidare, fick göra om det en gång till och den gången gick väl inte heller nått vidare.. Dock gick dom andra testerna lite bättre men måste fortsätta på måndag efter jobbet.

Efter jobbet åkte jag hem och mös ner mig framför tven, så skönt att bara komma hem och slippa tänka på nånting! Bara ligga ner och chilla ;)

Imorgon är det jobb på htj, jobbar till klockan halv tre sen efter det blir det träning med baby min! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar