tisdag 16 november 2010

Tisdag - Jobbig dag

Klockan ringde som vanligt klockan fem. Grr inte alls pigg på att gå upp känner mig fortfarande hängig! Jobbade till klockan 12 sen var det bara att fara direkt till skolan i mina fina postiskläder. Där jag träffade min käre vän Elin som käkade lunch tillsammans med mig. Alltid lika mysigt! Hade föreläsningar mellan 13,15-17 och jag var då inte det minsta koncentrerad.

Hämtade ut tentan i Pedagogiken, som jag trodde så var den ju underkänd. Även fast man anar svaret så blir man ändå lite nedstämd och besviken. Har mailat läraren och frågat om ett möte med henne, vet inte vad jag ska ta mig till när jag skrivit samma tenta tre gånger med resultatet underkänd. Känns inte alls kul, Inte det minsta.

Helt slut som männsika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar