måndag 15 november 2010

Bajs väder! Bajs humör!

Vilket väder det är ute idag bara massa slask ute inte alls kul. Jobbade i förmiddags 6-12. Sen efter det hade jag kodningstest igen. Men det gick inte alls nå bra, kunde verkligen inte konsentrera mig bara för jag jag känner mig hängig. Så jag ska boka ny tid till nästa vecka. Vill ju egentligen bara få det överstökat men det ska ju sitta också och jag måste ju först och främst klara det.

Natten var hemsk kunde inte sova utan låg bara och vände och vred mig. Vill inte bli sjuk! Har inte tid med det just nu! =/

Känner bara för att krypa ner under täcket och kika på någon film eller så.. Sorsa och jag som skulle ha gått ut på promenad idag haha det blev ju inget alls av i detta väder! Känns ju inte särskilt kul att gå ut när det är så här durrigt och blött ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar