tisdag 30 november 2010

Tisdag!

Oj! Mycket hinner att hända på ett dygn, för tror det var cirka ett dygn sen jag skrev sist.

Jobbade igår som sagt mellan 16,30-22 och ni anar inte hur mycket jag frös hela kvällen lång! Var verkligen som en isgubbe, huaamig! Hade larmtelefonen till råga på allt också. Den ringde verkligen stup i kvarten så irriterad jag var inombords men det kunde man ju inte visa haha.. Så det var bara att svara så glatt man kunde och säga att man skulle ta hand om det. Mer kan man ju inte göra tyvärr, det ingår ju lixom i jobbet. När jag kom hem så kollade vi på Paradise och sen lite andra avsnitt.

Imorse ringde klockan halv åtta och så galet trött jag var då. Lyckades med att snooza i 45 minuter innan jag pallade rycka upp mig. Då var det bara att hoppa in i duschen och bli lite varm och sedan göra sig i ordning till skolan. Hade föreläsning 9,15-12.

Sen tog jag Hyundaien och for direkt till Elin där hon höll på packa för fullt! Hon hade varit gullig och köpt en varsin lunchsallad till oss! Så vi fick lite bensin i magen innan vi skulle vara två starka flyttkvinnor! ;) Det var en del att bära men vi lyckades få med allting på två vändor! Duktiga var vi allt! :)

Nu sitter jag och väntar på att någon av mina sambor ska bli klara med sitt så jag kan få sällskap till EM möbler och Alina systems! Mange fick jobb idag så han har åkt iväg till Funbo för att tjäna lite kosing..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar