tisdag 23 november 2010

Som jag krånglar till det!

Ojoj, jag är nog alldeles snurrig tror jag.

Uppdatering: Jag hade visst fått mail om mitt betyg i delkurs 2. Den hade kommit till skräpposten, där det inte är vanligt att jag kollar min mail ;) Som tur var fick jag godkänd, men det var med nöd och näpe! Det var 6 frågor och man var tvungen att ha godkänt på minst 4. Jag hade U på 2 och G på 3 och VG på 1. Så det var på precisen ;)

Jag som trott att mitt VG på hemtentan på dlekurs 1 hade ändrats till ett G på studentportalen. Men jag hade tydligen kollat fel för det betyget som stod där på studentportalen var den andra delkursens betyg och tydligen så har inte delkurs 1s betyg kommit upp än. Virriga jag!

Det blir allt snurrigt när man har två olika delkurser samtidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar