söndag 7 november 2010

Helgmys med Moa!

Moa blev precis hämtad av pappa sin. Vi har haft en riktigt mysig helg med massa filmtittande och bad i fyrishov! Jag, Älskling och Moa åkte iväg till fyris igår eftermiddag och det var rikigt längesen jag var där, flera år sen. Rikigt roligt var det och vi åkte vatten rutchbanorna och hinderbanor och bubblade i bubbelpoolarna :) MYS

Efteråt åkte vi förbi Willys och inhandlade till dagens middag som bestod av tacos och där passade vi även på att hyra två filmer; Klara och en som hette Old dogs. Jätte mysig kväll som blev en väldigt lång kväll.. när lilla Moooi hade svårt att sova. Så det slutade med att nästan alla tre somnade i soffan, men Mange gick in till sovrummet när jag och Moa tillslut hade somnat. =)

Idag kikade vi på Nanny McPhee eller vad nu filmen hette, haha en helt godkänt film! Men nu till något desto tråkigare, nämligen plugget! Usch det ser jag inte fram emot. Men tyvärr ett måste!

Kevin kom hit tidigare idag också och hämtade min gubbe, dom skulle iväg på hockeymatch. Mange skulle testa att stå som vakt på en Almtunamatch och se om det är någonting för honom. En bra merit som han säger ;) haha så vi får väl se om det blir långvarigt eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar